top of page

Vallfogona prepara una jornada esportiva pel 20 de setembre amb la Cursa de la Vaca

  • hace 56 minutos
  • 1 min de lectura

Vallfogona de Balaguer acollirà el diumenge 20 de setembre una nova jornada esportiva amb dues curses i una caminada no competitiva obertes a tothom. La sortida serà a les 10.00 hores davant de les piscines municipals, on també estarà situada l’arribada, que es tancarà a les 11.15 hores.

La programació inclou la Cursa de la Vaca, de 10 quilòmetres; la Cursa de la Vedella, de 5 quilòmetres, i una caminada no competitiva també de 5 quilòmetres. La participació és oberta sense distinció de categoria, edat, sexe o nació. Per participar a la cursa de 5 quilòmetres cal tenir un mínim de 12 anys, mentre que els menors de 18 hauran de disposar de l’autorització dels pares o tutors. La caminada no té límit d’edat.

La Cursa de la Vaca tindrà un control de pas al quilòmetre 5, que caldrà superar abans de les 10.35 hores. Hi haurà dos avituallaments líquids, als quilòmetres 2,8 i 6,6. A la Cursa de la Vedella i a la caminada n’hi haurà un, al voltant del quilòmetre 2,8.

A l’arribada, tots els participants rebran un avituallament líquid i sòlid amb un entrepà de llonganissa. Els recorreguts podran variar per motius de seguretat o causes alienes a l’organització.

Les curses establiran classificacions masculina i femenina en categoria general absoluta, sènior, fins als 39 anys; veterans, de 40 a 49 anys, i màster, a partir dels 50.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page