top of page

Serveis Socials del Consell Comarcal celebren la Festa dels infants al Monestir de les Avellanes

8 oct
1 min de lectura

Els Serveis Socials del Consell Comarcal van celebrar aquest diumenge l’onzena edició de la Festa dels Infants al Monestir de les Avellanes, una jornada adreçada als infants i les seves famílies per crear un espai de participació i convivència.

Al llarg del dia es van dur a terme diferents activitats pensades per a infants de diverses edats, amb propostes com Toc de Fusta, inflables, pintacares, Rubikids, un taller sensorial, aquarel·la, dibuix i robòtica. També vam comptar amb l’acompanyament dels monitors de l’AEIG Lo Rem i de l’Esplai Gaspar de Portolà, que van contribuir al desenvolupament de les activitats.

A més, es va habilitar un espai de calma TEA, pensat per oferir un entorn més tranquil i adaptat a les necessitats dels infants que ho poguessin requerir. La jornada es va completar amb les actuacions de titelles i de Filikrusty Circus Shows, que van aportar el component d’espectacle i diversió per a petits i grans.

La Festa dels Infants va tenir una bona acollida i participació. La diversitat d’activitats va permetre oferir una jornada pensada per a diferents edats i interessos, fomentant la participació i la relació entre infants, famílies i comunitat.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page