top of page

Presentació de Firauto la fira del vehicle d’ocasió els dies 17, 18 i 19 d’octubre

  • Foto del escritor: Groc
    Groc
  • 26 sept
  • 1 Min. de lectura

La Paeria ha presentat una nova edició de Firauto, la Fira del vehicle d’ocasió i les autocaravanes, un esdeveniment que ja s’ha convertit en una cita de referència per al sector i per al públic en general.

Una fira on a més de ser un aparador de per uns 200 cotxes: és un espai de confiança, qualitat i oportunitats, on els visitants poden trobar una àmplia oferta de vehicles revisats, garantits i adaptats a totes les necessitats i pressupostos.

L’horari de la Fira serà de 10 h a 14 h i de 16 a 20 h, tant dissabte com diumenge. Divendres, només horari de tarda.

Com cada any, hi haurà també una mostra d’altres sectors com són les autocaravanes, en modalitat de lloguer, els remolcs i la maquinària industrial, els complements i també la retolació de vehicles i el Mercat de la Ganga.

Cada any es presenta una exposició didàctica, al vestíbul del pavelló, sota el títol ‘Entre nosaltres’ pensada per sensibilitzar sobre l’ús de psicofàrmacs, alcohol o altres drogues, i l’exemple que dona als fills.

També, com cada any, es destina uns espais infantils: per una banda, gaudirem d’un circuit de motocicletes elèctriques i d’un circuit d’slot, aquest just a l’entrada del pavelló. També l’espai de Mobilitat Elèctrica amb la finalitat de conscienciar a la ciutadania de col-laborar amb el medi ambient. El divendres, tarda, i dins l’acte inaugural, tindrà lloc un reconeixement en memòria a un dels expositors impulsors d’aquest certamen i que no ha deixat de participar ni una edició, en Toni Pla de la marca J. Pla , que ens ha deixat enguany.


ree

 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page