top of page

La Paeria inicia la campanya anual de plantació d’arbres

  • 12 feb
  • 1 Min. de lectura

La Paeria de Balaguer ha començat aquest mes de febrer la seva campanya anual de plantació d’arbres a la ciutat, amb intervencions en diversos punts per completar escocells buits i millorar els entorns urbans. Una de les actuacions principals s’està duent a terme al carrer Noguera Pallaresa, en el tram comprès entre el Passeig de l’Estació i el carrer d’Urgell. Aquesta plantació complementa el futur reasfaltatge del mateix tram, amb l’objectiu de deixar la zona en condicions òptimes, tal i com ha explicat el paer Guifré Ricart a aquesta emissora.

Una altra intervenció destacada es realitza al carrer Frederica Montseny, al costat de l’escola Mont-roig, on es milloren les voreres afectades per les arrels dels antics arbres, que havien aixecat les llambordes. Aquesta actuació s’uneix als treballs ja realitzats a finals de l’any passat, quan es va compactar i reasfaltar part del carrer després d’enfonsaments puntuals, completant així la reforma i deixant la zona totalment arranjada.

La Paeria aposta per plantar espècies típiques de la zona, com alzines i arbres de creixement controlat, que requereixen menys aigua i manteniment i necessiten menor esporga. L’objectiu és combinar la millora estètica i ambiental amb la sostenibilitat i l’eficiència en la gestió dels recursos.

Els treballs de plantació i millora de voreres s’han adjudicat per contracte menor a l’empresa Aspros, amb un import proper als 30.000 euros.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page