top of page

La Marrada ret homenatge al pintor Albert Minoves amb un espectacle multidisciplinari

  • Foto del escritor: Groc
    Groc
  • 23 oct
  • 1 Min. de lectura

El col·lectiu d’artistes La Marrada presenta un homenatge especial en record del pintor balaguerí Albert Minoves, que ens va deixar el 2024. L’acte tindrà lloc els dies 8 i 10 de novembre, coincidint amb la Festa Major de Balaguer, i oferirà una experiència artística immersiva al local Lapallavacara.

Sota el títol Un record a l’Albert Minoves, l’esdeveniment proposa una aproximació sensorial a l’univers creatiu del pintor, especialment als seus reconeguts “paisatges quàntics”, a través d’una instal·lació artística tridimensional que convida el públic a submergir-se dins la seva obra.

L’homenatge comptarà amb diverses actuacions que fusionen disciplines com la pintura, la dansa i la música: Una coreografia de la companyia Factoria del Moviment, sota la direcció de la coreògrafa Montse Miret. Comptarà també amb la participació de la soprano Maria Josep Rúbies, que posarà veu a fragments musicals inspirats en l’obra del pintor; i una al·locució dramatitzada a càrrec de l’artista Núria Miret, que interpretarà un text escrit especialment per a l’ocasió en memòria de Minoves.

Amb aquesta proposta, La Marrada vol retre homenatge a un dels grans artistes de Balaguer, creador d’una obra que combina sensibilitat, experimentació i una mirada profundament poètica sobre el paisatge.

“Volem que aquest homenatge sigui un diàleg entre disciplines, un record viu i compartit del que va significar l’Albert per a nosaltres i per a la ciutat”, afirmen els membres de La Marrada.


ree

 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page