La Cursa de la Vaca de Vallfogona reuneix 400 corredors en la 13a edició i exhaureix els dorsals
Vallfogona de Balaguer ha acollit aquest diumenge la 13a edició de la Cursa de la Vaca, una cita esportiva que ha reunit 400 participants i que ha exhaurit tots els dorsals disponibles. La prova és puntuable per a la Geely Auto3000 Lliga Ponent i ha comptat amb curses de 10 i 5 quilòmetres.
En la prova de 10K, l’independent Youseff Taytay ha estat el vencedor amb un temps de 35 minuts i 19 segons. Iván Menchón, del Runner’s Balaguer, i l’independent Juanma Fernández han completat el podi masculí.
En categoria femenina, Rosamari Carulla, de l’Altan Wear, s’ha imposat amb 41 minuts i 56 segons. Maria Garcia, dels Amics Atletisme Andorra, ha estat segona i Verónica Mari Ruiz, dels 100x100 Fondistes Tàrrega, ha acabat tercera.
Pel que fa als 5K, Javier Castells, del Finques Prats Runners, ha estat el més ràpid, Rahal Boufa, del Pedala.cat, ha estat segon i Pol Fernández, dels Animals de la Competició, tercer.
En categoria femenina, Sonia Sans, del Xafatolls, ha guanyat, seguida d’Antonia Argilés, de l’Almiramar i Blanca Duran, del Pedala.cat.





























