El tradicional Aplec de Sant Llubí se celebrarà el proper dia 7 de juny
- hace 1 día
- 1 Min. de lectura
El proper diumenge 7 de juny se celebrarà una nova edició de l’aplec a l’ermita de Sant Llubí de Millà, al municipi d’Àger, una trobada tradicional que cada any reuneix veïns i visitants en un ambient festiu i de germanor.
L’aplec començarà durant el matí amb diferents activitats populars. Com és habitual, es repartirà coca i vi entre tots els assistents, mantenint viva una de les tradicions més arrelades de la celebració. A més, també hi haurà el popular joc dels tarrons, conegut també com el joc del catxo, una activitat lúdica molt vinculada a les festes populars del territori.
La jornada continuarà a partir de les 12 del migdia amb la celebració de la tradicional missa en honor a Sant Llubí, un dels moments més emblemàtics de l’aplec. En finalitzar l’acte religiós, l’organització obsequiarà tots els participants amb un panet, posant punt final a una matinal marcada per la convivència, la tradició i el retrobament amics.





























