top of page

El Festival Algoritmo arribarà per primer cop a Balaguer a la basílica del Sant Crist

  • hace 4 días
  • 1 min de lectura

El festival de música electrònica Algoritmo arribarà per primera vegada a Balaguer el pròxim 13 de juny amb una edició especial que tindrà lloc a la Basílica del Sant Crist. La proposta, consolidada a Lleida amb cites celebrades en espais patrimonials com la Seu Vella o el Castell del Remei, farà el salt a la capital de la Noguera amb una jornada que s’allargarà de les cinc de la tarda fins a dos quarts de dotze de la nit.

L’organització manté la seva aposta per combinar música electrònica i patrimoni arquitectònic, convertint espais emblemàtics en experiències sonores i visuals singulars.

El cartell comptarà amb el productor gallec Fer BR, vinculat als segells M_NUS i Mindshake Records i reconegut pels seus sons de dark funk futurista. També hi actuarà DJ Sandwich, referent de l’escena barcelonina i resident durant anys a The Loft de Razzmatazz, amb sessions de house, minimal-house i deep-techno. Completarà la programació srxmas, resident habitual del festival.

L’arribada d’Algoritmo a Balaguer respon a la voluntat d’apropar aquesta proposta electrònica a les comarques interiors de Ponent.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page