El Carnestoltes del Congre arriba un any més a Balaguer el dissabte 14 i el diumenge 15
- hace 29 minutos
- 2 Min. de lectura
Els actes començaran el dissabte dia 14 de febrer a dos quarts d’una del migdia, amb un tast d’olla de congre gratuït a la plaça del Pou. L’elaboració de l’olla anirà a càrrec de l’Associació Dona Rural. L’acte ho amenitzarà el grup “Maria Fernández Band”
Una de les novetats d’enguany és amb la Riuada de Carnestoltes, que començarà a les 5 de la tarda i que ampliarà el seu recorregut. En aquesta rua les carrosses, comparses i disfresses es concentraran a la plaça del Mercadal, i des d’allà, la rua encapçalada pel Rei i la Reina Carnestoltes, anirà en direcció la plaça de la Sardana, i tornarà cap a l’avinguda Pere III fins al pavelló Molí de l’Esquerrà. Al pavelló s’hi celebrarà el ball de disfresses amb l’actuació del grup de versions The Unicornio’s Lokos, a més d’altres sorpreses per als assistents.
Durant el ball se celebrarà el tradicional concurs de disfresses, pel qual es lliuraran diferents premis a les persones participants a la rua de la tarda, en les diferents categories individual, parella, a la millor carrossa i al vehicle a remolc, i com a novetat d’enguany també hi haurà la categoria de comparsa a la rua de dissabte.
Pel que fa al concert de nit, a partir de dos quarts de dotze al mateix pavelló Molí de l’Esquerrà, es farà el Sarau del Congre, amb un concert de la mà del grup de versions Código 13, Jet Lag i després l’actuació dels els discjòqueis Felipe Ye i Luara Bearka.
L’endemà diumenge dia 15 de febrer, a partir de dos quarts de dotze del migdia, es farà la Matinal del Congre, amb una rua de carrosses, vehicles amb remolc i comparses, que sortirà des del carrer Noguera Pallaresa i recorrerà el passeig de l’Estació fins la plaça del Mercadal, on hi haurà un grup d’animació infantil.
Per finalitzar la celebració d’enguany del Carnestoltes del Congre, a partir de la 1 del migdia es farà el lliurament de premis de la rua del diumenge.
Les bases de les diferents modalitats de concursos, premis i formularis d’inscripció, a més de les ajudes i subvencions, es poden consultar a carnestoltes.balaguer.cat. La data límit per demanar subvencions acaba el 12 de febrer.





























