top of page

Del 2 al 4 d’octubre, Àger ha estat epicentre del cinema internacional amb la 4a edició del FICdÀ

8 oct
2 min de lectura

El Festival Internacional de Cinema d’Àger (FICdÀ) ha tancat la seva quarta edició després de tres dies de programació a Àger que han combinat cinema, música, gastronomia i activitats obertes al públic. S’ha mantingut l’aposta del festival pel curtmetratge i el cinema internacional i ha incorporat noves propostes per ampliar la participació del públic.

La gala de cloenda, celebrada a la Col·legiata de Sant Pere d’Àger, ha posat el punt final a una edició que ha comptat amb catorze curtmetratges a competició, distribuïts en quatre sessions durant divendres i dissabte. El programa ha reunit propostes de diferents gèneres i ha abordat temàtiques diverses, consolidant la Secció Oficial com un dels eixos principals del festival.

El premi al millor curtmetratge ha estat per ‘Cara de cona’, de Guillermo de Oliveira, que també ha estat reconegut amb el premi ‘BonÀrea Caixa Guissona’ a la millor direcció i el premi a la millor fotografia, per la feina de Carlos de Miguel.

El jurat ha concedit una menció especial a ‘Como las cucarachas en verano’ i una segona menció especial a Nico Romero i Álvaro Monje per ‘Happy Hour’.

En l’apartat interpretatiu, el premi ATLAS Energia a la millor interpretació masculina ha estat per Antonio Durán, per ‘Un hombre solo’, mentre que el premi Vall d’Àger Resort a la millor interpretació femenina ha recaigut en Mamen García, per ‘El revisor’.

El premi Max Carvajal a la diversitat ha estat per ‘Por Dentro’, mentre que el premi a millor guió ha reconegut Clàudia Cedó per ‘De sucre’.

El Premi del Públic, atorgat a partir de les votacions dels espectadors durant el festival, ha estat per ‘De sucre’, de Clàudia Cedó.

Una de les principals novetats d’aquesta quarta edició ha estat ‘El gran joc del cinema’, una activitat gratuïta celebrada aquest dissabte a la Plaça dels Jubilats que ha traslladat el cinema a l’espai públic i ha convidat els participants a posar a prova els seus coneixements sobre el cinema.

La programació també ha incorporat diferents espais del municipi i del seu entorn i ha programat activitats al Jardí del Dipòsit i al Parc Astronòmic del Montsec.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page