top of page

Balaguer ha acollit el XXXIV Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL amb 28 clubs

  • hace 5 horas
  • 1 Min. de lectura

El Poliesportiu 1r d’Octubre i els pavellons d’Inpacsa de Balaguer han acollit el passat diumenge diumenge el XXXIV Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL – Special Olympics, una competició que ha reunit 449 jugadors i jugadores amb discapacitat intel·lectual procedents de 28 clubs d’arreu de Catalunya. Els esportistes han competit en diverses categories adaptades a les seves capacitats al llarg d’una jornada amb partits simultanis en diferents pistes.

L’activitat esportiva ha començat abans de les 10 del matí i s’ha allargat fins prop de les 6 de la tarda. Durant tota la jornada s’han disputat enfrontaments als dos pavellons, que han acollit cinc pistes en funcionament simultani.

L’equip amfitrió, el CB Balaguer – Club Esportiu L’Estel, ha participat en la competició amb un equip en nivell inicial-intermig. Els balaguerins han disputat tres partits durant el dia. En els dos primers enfrontaments han sumat una victòria i una derrota, mentre que en l’últim partit, contra Down Lleida All Stars, han aconseguit imposar-se després d’un duel en què han anat de menys a més i han dominat la segona meitat.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page