Balaguer ha acollit el XXXIV Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL amb 28 clubs
- hace 5 horas
- 1 Min. de lectura
El Poliesportiu 1r d’Octubre i els pavellons d’Inpacsa de Balaguer han acollit el passat diumenge diumenge el XXXIV Campionat de Catalunya de Bàsquet ACELL – Special Olympics, una competició que ha reunit 449 jugadors i jugadores amb discapacitat intel·lectual procedents de 28 clubs d’arreu de Catalunya. Els esportistes han competit en diverses categories adaptades a les seves capacitats al llarg d’una jornada amb partits simultanis en diferents pistes.
L’activitat esportiva ha començat abans de les 10 del matí i s’ha allargat fins prop de les 6 de la tarda. Durant tota la jornada s’han disputat enfrontaments als dos pavellons, que han acollit cinc pistes en funcionament simultani.
L’equip amfitrió, el CB Balaguer – Club Esportiu L’Estel, ha participat en la competició amb un equip en nivell inicial-intermig. Els balaguerins han disputat tres partits durant el dia. En els dos primers enfrontaments han sumat una victòria i una derrota, mentre que en l’últim partit, contra Down Lleida All Stars, han aconseguit imposar-se després d’un duel en què han anat de menys a més i han dominat la segona meitat.





























