top of page
hemeroteca.jpg

Térmens celebrà la 4a Trobada de Plaques de Cava, Col·leccionisme i Fira d’Artesans

El passat diumenge, 17 de setembre, Térmens va celebrar la 4a trobada de plaques de cava, col·leccionisme i Fira d’artesans de Térmens entre les 9 i les 2 de la tarda a la Plaça Catalunya. A la trobada es va poder veure la placa de cava, feta per a l’ocasió, així com diferents parades d’artesans (del ferro, de la fusta, del paper, de la mel, de la plata, del teixit, de cosmètica, dels minerals, de la pedra, de la resina...) i degustació de les primeres castanyes de la temporada.

Durant tot el mati hi va haver servei de bar a càrrec de Konjovent i vermut, ballada de country i els dibuixos dels USK Lleida.

També a Térmens es va poder veure el passat 23 de setembre, la representació d’Adreça desconeguda, de l’escriptora nord-americana Kressman Taylor, l’obra que descriu la tragèdia íntima i col·lectiva de l’Alemanya nazi. La companyia balaguerina La Pertinent, de la mà dels actors Francesc Vilalta i Jesús Agelet, va oferir una representació impactant i incisiva d’aquesta adaptació, que al final de l’obra van gaudir d’un col·loqui amb els actors.




banner-reclam.gif
bottom of page