Sorteig a Balaguer dels lots de productes de la Campanya comercial de la Festa Major
- Groc
- 20 nov
- 1 Min. de lectura
S’ha celebrat el sorteig dels premis de la campanya comercial “El comerç de Balaguer està de Festa Major!”, impulsada conjuntament per les associacions Comerç Balaguer Històric, ACB Balaguer, Sanahuja Comercial i Eix Urgell Balaguer amb la col·laboració de la Paeria
Jordi Binefa, representant d’una de les associacions, ha destacat la bona resposta de la ciutadania, amb més de 5.000 butlletes recollides una setmana i ha avançat que, de cara a futurs anys, estan valorant allargar la campanya.
Binefa també ha agraït la implicació de la Paeria i ha fet una crida als veïns a seguir comprant en proximitat per donar suport al comerç local.
Per la seva banda, Guifré Ricart, paer de Comerç i Empresa, ha valorat molt positivament la iniciativa i ha posat en relleu la importància de les accions conjuntes entre totes les associacions comercials, unes accions que es tornaran a repetir aviat, de cara a la campanya de Nadal.
Els tres lots de Festa Major, amb productes dels diferents establiments adherits, s’han distribuït entre compradors amb l’objectiu de dinamitzar les compres locals durant la Festa Major i reforçar la presència del comerç com a part activa de la vida social i festiva de Balaguer.





























