Aquests 250 participants procedeixen de centres educatius de Catalunya, Illes Balears i País Valencià
La segona edició del concurs de creació de contingut audiovisual en directe i en català, AMIC-Directes, ha arribat als més de 250 participants procedents de 25 centres educatius de Catalunya, Illes Balears i el País Valencià.
Des del passat 16 d’octubre els participants han començat a publicar els seus directes a www.amicdirectes.cat amb el mentoratge i suport de diversos streamers catalans i valencians.
Les inscripcions per participar en el concurs es van activar el passat 18 de setembre, i continuen obertes per a qualsevol alumne de 3r i 4t d’ESO, Batxillerat i CFGM de 14 a 18 anys fins al 4 de desembre a través de la pàgina web www.amicdirectes.cat
L’alumnat ha d’enregistrar un directe a través de la plataforma Twitch en grups de tres i fins a cinc persones, escollint entre dues categories, actualitat i e-sports.
El jurat valorarà l’execució, qualitat i originalitat dels directes. El veredicte es farà públic en un acte durant el mes de febrer, on els finalistes i el professorat hi seran convidats.
L’organització del concurs premiarà els tres millors directes en cada categoria: actualitat i e-sports, i al docent més motivador del concurs amb un xec regal per a bescanviar en material audiovisual i escolar. D’aquesta manera el concurs vol continuar donant suport a la feina dels docents que animen als seus alumnes a participar en el concurs.
L’AMIC, Associació de Mitjans d’Informació i Comunicació, vol donar continuïtat i potenciar aquesta iniciativa a la xarxa, la qual té la voluntat de promoure la creació audiovisual en directe i en català.
