Térmens es convertirà el proper 7 d’octubre en l’epicentre del jovent de la comarca de la Noguera amb la celebració de la XV edició de la Comarkalada. Aquest municipi ja va acollir la primera, la XV és una edició d’aniversari i ara la celebració es tornarà a fer on va començar tot. La Trobada Jove de la Noguera és la primera després del llarg període de pandèmia, l’última va ser el 2019 a la població de la Sentiu de Sió. Torna d’aquesta manera a iniciar la ruta que va de poble en poble seguint tota la comarca. La iniciativa està organitzada conjuntament per l’associació de joves de Térmens Consell Local de Joventut Konjovent, l’Ajuntament de Térmens i l’Oficina Jove del Consell Comarcal de la Noguera i es preveu una participació similar a la dels passats anys, d’una quinzena d’associacions de joves de municipis de la comarca.
El cartell musical d’aquesta edició ve encapçalat pels concerts de Stay Homas, Sexenni i es completa amb les actuacions dels DJ’s Marsal Ventura i Jordi Laro. Les entrades per al concert es podran comprar de forma anticipada a la plataforma Entrapolis a 18€ i 20€ a taquilla el mateix dia.
El programa d’actes preveu a part de la Fira, un vermut popular, espectacles de carrer, una gimcana jove, concursos, entre d’altres.
