top of page

“Gaza, les seves càmeres, els nostres ulls”, exposició fins al dia 28 de juny a Balaguer

  • 18 jun
  • 1 min de lectura

La mostra recull instantànies captades per 8 fotoperiodistes palestins per oferir un testimoni directe de la realitat. Les imatges mostren moments de quotidianitat, dificultat i resistència, connectant emocionalment amb els visitants. L’exposició es podrà veure del 12 al 28 de juny a la Sala Estudi 76 de la Paeria de Balaguer.

El Col·lectiu Balaguer amb Palestina, del qual també en forma part l’Associació Dona Pas, ha programat un ampli cicle d’activitats per a aquest primer semestre de l’any amb l’objectiu de fomentar la reflexió, el diàleg i la solidaritat amb el poble palestí.

Sota el lema “Balaguer amb Palestina”, el programa inclou xerrades, debats, presentacions de llibres, amb la participació de persones expertes del món acadèmic, del periodisme i de l’activisme social. Les activitats s’estenen fins al mes de juliol i tinen lloc en diferents espais de la ciutat.

La darrera activitat serà el divendres dia 3 de juliol a les 18h a la Plaça del Mercadal amb un taller participatiu “Desmuntant l’enemic: Gaza, feixisme, discursos d’odi i genocidis” Presa de consciència, justícia restaurativa i com afrontar les violències des d’un punt de vista més empàtic, el taller anirà a càrrec de Pere Vidal Domènech, seguit d’un sopar popular “Jo porto”.

Des de l’organització es remarca que tothom és benvingut a participar-hi, ja que com més persones hi assisteixin, més visions i experiències es podran compartir i més veus seran escoltades. A més, en tots els actes hi haurà una caixa de solidaritat per a totes aquelles persones que vulguin fer un donatiu i col·laborar amb la causa palestina. Les aportacions seran voluntàries i destinades a donar suport a iniciatives solidàries.



 
 
banner-reclam.gif

@ Dossier P&M S.L. - Sant Lluís, 36 - BALAGUER (Lleida)

Telf. 973 448 273  //  e-mail: redaccio@revistagroc.com

nuevo logo P.jpg

Publicació controlada per

PGD blanco.png
bottom of page