top of page
hemeroteca.jpg

El municipi de Vilanova de la Sal també està de festa major els dies 28, 29 i 30 de juliol

Vilanova de la Sal és el primer dels nuclis que componen el municipi de Les Avellanes-Santa Linya en celebrar la seva festa major.

Els actes de la festa major comencen el divendres 28 de juliol, a les 21 h amb el tradicional sopar de germanor. Tot seguit hi haurà disco mòbil Band Disc, Dj. Tasies i Dj. Rico.

Dissabte un vermut popular a les 12.30 h i en acabat de dinar el concurs de botifarra a les 16.30 h al local social. A les 17.30 gimcana pels més petits i xocolatada. A la matinada, tindrà lloc el concert jove amb les actuacions dels grups de versions 7dRoc i Band the Cool.

El diumenge a les 12 h es farà la missa de festa major. A les 13 h els balls populars i les sardanes amenitzaran el mati i el vermut popular a les 13.30 h.

Per la tarda es farà un taller a les piscines pels més petits i un ball de tarda i nit amb servei d’entrepans a la mitja part amb la música del grup Jalaysa, per acabar amb els actes de la festa major.




banner-reclam.gif
bottom of page