El proper dissabte 18 de novembre arriba la Trail Montroig Extrem organitzada pel Club Pedala.cat.
Aquesta prova ofereix tres recorreguts per un paratge espectacular com és el Pantà de Sant Llorenç, des d’on es fan les sortides i les arribades de les tres distàncies.
Per una banda hi ha la Volta al Pantà, amb modalitat de cursa o caminada, oberta a tot el públic, amb un recorregut circular de 8,3 km i uns 100 de desnivell positiu.
La mitja marató, amb un nou recorregut de 21 km i 1.300 metres de desnivell positiu, que transcorre per llocs com el Tossal de Monteró,la carena del Montroig... entre boscos frondosos i corriols.
La Marató, un recorregut llarg i exigent, de 42 km i 2.800 metres de desnivell positiu, que es pot fer en un màxim de deu hores.
Des de la platgeta de Sant Llorenç de Montgai, a les 07.30 h sortida de la Marató, a les 093.00 la Mitja Marató i a les 10.45 la Volta al Pantà.
Es farà un dinar popular, una actuació musical amb el grup Escorça i per la tarda entrega de premis de les tres categories.
Les inscripcions es poden fer des del web inscripcions.cat/trailmontroig2023
