El proper dissabte dia 24 de juny se celebra la cursa nocturna del Foc. Aquesta activitat, organitzada des de l’Àrea d’Esports amb la col·laboració de Runners Balaguer, Pedala.cat i l’Associació de Comerciants del Centre Històric, és d’un únic recorregut per a tots els participants i es pot fer caminant, fent marxa o corrent, però que cal finalitzar amb menys de quaranta-cinc minuts.
La cursa és oberta a tothom, sense límit d’edat, i amb un recorregut totalment urbà. Les inscripcions es poden fer a través de la pàgina web de la Paeria o de forma presencial a la piscina coberta de 7 a 14 h, fins el 22 de juny. La inscripció té un cost de 3€ per participant, indistintament de l’edat. El preu inclou l’assegurança, l’avituallament i la samarreta d’obsequi de Cursa del Foc, però únicament per als 200 primers inscrits.
Una activitat vinculada a la Nit del Comerç del Centre Històric, des d’on s’han organitzat diversos actes paral·lels per a gaudir d’una jornada lúdica i d’esport. Per aquest motiu, l’Associació de Comerciants del Centre Històric obsequiarà amb 4 lots de productes, que es podran trobar al llarg del recorregut i que podran recollir els participants que s’atreveixin a dur-lo fins a la meta. Els atletes només podran dur un obsequi a l’arribada de meta.
